Opracowany przez Międzynarodowy Komitet Normalizacyjny standard ISO 18295 jest międzynarodową normą jakościową dedykowana branży call center i docelowo zastąpi stosowaną dotychczas normę europejską EN 15838.
Standard odnosi się zarówno do punktów kontaktu z klientem mających charakter wewnętrzny, jak i działających na zasadzie outsourcingu, niezależnie od ich wielkości, we wszystkich sektorach i wszystkich kanałach komunikacji, w tym komunikacji przychodzącej i wychodzącej.
Nowa norma jest bardziej uporządkowana od swojej europejskiej poprzedniczki, treść normy jest podzielona na 2 części, zawierające osobno wymagania stawiane CCC (ISO 18295-1) oraz wymagania dla zleceniodawcy w zakresie korzystania z usług CCC (ISO 18295-2).
Wdrożenie standardu w punkcie kontaktu z klientem i certyfikacja wg ISO 18295:2017 przyczyni się między innymi do:
- poprawy jakości obsługi klienta,
- wzrostu zadowolenia klientów,
- wzrostu zadowolenia pracowników z wykonywanej pracy,
- ograniczenia rotacji pracowników,
- usprawnienia zarządzania organizacją,
- zredukowania kosztów operacyjnych,
- wyróżnienia się na tle konkurencji.
Uwaga, szkolenie!
SGS serdecznie zaprasza na szkolenie wszystkich chcących poznać wymagania normy ISO 18295:2017.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- punktów kontaktów z klientem,
- przedsiębiorców zamierzających wdrożyć system,
- przedsiębiorców zamierzających skorzystać z usług PKK,
- szkoleniowców i firm konsultingowych,
- pełnomocników ds. systemu i kierowników odpowiedzialnych za zapewnienie poprawnego i skutecznego funkcjonowania call centre,
- kandydatów na audytorów wewnętrznych w call centre.
Jako doświadczony dostawca usług dla contact centers oferujemy szeroki zakres usług związanych z normą ISO 18295 i innych usług dla branży.
Dowiedz się więcej na temat ISO 18295
Aktualne terminy szkoleń można znaleźć w naszym harmonogramie.
Al. Jerozolimskie 146A,
, 02-305,
Warszawa,
Polska