ISO 18295. SYSTEM ZARZĄDZANIA USŁUGAMI W PUNKTACH KONTAKTU Z KLIENTEM (PKK)
KIEDY
Od: 05 gru 2017
Do: 05 gru 2017
GDZIE
Warszawa, Polska
JĘZYK
Polski
CENA
650 PLN/ dostępne rabaty dla klientów certyfikowanych przez SGS Polska
Zarejestruj się teraz
Skontaktuj się z nami aby przesłać zapytanie odnośnie tego szkolenia.
Kurs oferowany lokalnie przez SGS Polska
JEŻELI DO ROZPOCZĘCIA SZKOLENIA POZOSTAŁO MNIEJ NIŻ 2 TYGODNIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI ABY POTWIERDZIĆ CZY SZKOLENIE SIĘ ODBĘDZIE
ADRESACI SZKOLENIA:
Szkolenie przeznaczone jest dla: punktów kontaktów z klientem, przedsiębiorców zamierzających wdrożyć system, przedsiębiorców zamierzających skorzystać z usług PKK, szkoleniowców i firm konsultingowych, pełnomocników ds. systemu i kierowników odpowiedzialnych za zapewnienie poprawnego i skutecznego funkcjonowania call centre, kandydatów na audytorów wewnętrznych w call centre.
CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest: przedstawienie i interpretacja wymagań i procesów systemu zarządzania usługami w punktach kontaktu z klientem, pokazanie praktycznych problemów związanych z wdrażaniem systemu, przedstawienie ścieżki certyfikacji systemu zarządzania PKK
PROGRAM SZKOLENIA:
-
Korzyści i wyzwania związane z wdrożeniem standardów zarządzenia PKK.
-
Terminy i definicje stosowane w odniesieniu do PKK.
-
Zarys struktury i podstawowych wymagań norm ISO 18295:2017.
-
Zmiany w nowej normie ISO 18295:2017 w stosunku do poprzedniego standardu PN‑EN 15838:2010.
-
Metody interpretacji norm odniesienia.
-
System zarządzania PKK a inne systemy zarządzania funkcjonujące w organizacjach.
-
Zarządzanie relacjami z klientami – strategia, określenie potrzeb, koszty, spójność informacji, ochrona klientów, dane klienta, etyczne zachowanie.
-
Przywództwo.
-
Zasoby ludzkie.
-
Procesy operacyjne.
-
Infrastruktura, bezpieczeństwo informacji, ciągłość działania, środowisko pracy.
-
Zarządzanie relacjami z organizacją klienta – strategia, role i odpowiedzialności, obieg informacji, procesy, prognozowanie i planowanie, monitorowanie, informacja zwrotna od klientów.
-
Obowiązkowe i opcjonalne wskaźniki KPI.
-
Certyfikacja systemu zarządzania PKK.
-
Podsumowanie i zakończenie.
METODOLOGIA
Wykłady; Ćwiczenia; case studies, warsztaty interaktywne