Ponieważ ocena sensoryczna żywności dostarcza wiedzy o zachowaniu konsumentów, i stanowi część oceny jakości, staje się ważnym aspektem prac nad nowymi produktami oraz marketingu nowych produktów.
Nasze usługi analizy sensorycznej żywności obejmują badanie sensoryczne konsumentów do celów związanych z opracowywaniem produktu, a także ocenę sensoryczną jakości i smaku żywności. Uwzględniają one kolor, smak, zapach i strukturę oraz rejestrują reakcje konsumentów przy użyciu następujących metod:
- opisowa analiza sensoryczna,
- test duo-trio,
- test ewaluacyjny ze skalą,
- test panelowy,
- test rankingowy,
- test trójkątowy.
Na podstawie wyników badań sensorycznych żywności można:
- zmienić surowce, składniki i dodatki,
- porównać produkty swojej firmy do produktów konkurencji,
- określić i przetestować daty przydatności do spożycia,
- opracować nowe produkty,
- przetestować profile smaku długoterminowego,
- sklasyfikować swoje produkty,
- obserwować stabilność podczas przechowywania,
- zoptymalizować swoje produkty,
- określić standardy dla produktów.
Ponieważ dysponujemy wieloma odpowiednimi placówkami zajmującymi się badaniami i analizą sensoryczną żywności na całym świecie, posiadamy doświadczenie, możliwości, wiedzę i zasięg geograficzny, dzięki którym możemy zapewnić pomoc Twojej firmie. Bez względu na to, gdzie znajduje się Twoja firma i na jakich rynkach sprzedaje swoje produkty, wspólnie możemy pracować nad zmniejszeniem zagrożeń związanych z jakością produktu, zadowoleniem klienta i uzyskaniem przewagi konkurencyjnej.
Skontaktuj się z SGS, aby dowiedzieć się, w jaki sposób dzięki naszym usługom, obejmującym badania sensoryczne, możemy pomóc Twojej firmie spełnić oczekiwania klientów i zyskać przewagę konkurencyjną.
Al. Jerozolimskie 146A,
, 02-305,
Warszawa,
Polska