Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

Nawet jeśli Twoja firma zainwestowała czas i zasoby w wybór właściwych surowców i procesów produkcyjnych dla danego produktu, istnieje ryzyko, że aspekty techniczne procesu produkcyjnego narażą jakość lub bezpieczeństwo produktu i spowolnią jego wprowadzenie na rynek.

Oferowane przez SGS usługi wspomagające z zakresu rozwoju produktów zapewniają pomoc techniczną klientom w różnych sektorów, dając im pewność, że aspekty techniczne ich strategii biznesowej nie będą sprzeczne z wymogami organów regulacyjnych na wybranych rynkach.

Nasi wykwalifikowani eksperci specjalizują się w rozwoju technicznym pod kątem zapewnienia jakości i zawsze skupiają się na tym, by zapewnić klientom innowacyjne rozwiązania techniczne w sytuacjach problemowych. Przyjmując na siebie pełną odpowiedzialność za aspekty techniczne działalności klienta, umożliwiają oni znaczące oszczędności.

Nasze programy dostosowujemy do konkretnych potrzeb klienta. Konsultacja techniczna może obejmować:

  • pisanie specyfikacji technicznych dotyczących rozwoju i wytwarzania produktu,
  • potwierdzanie konkretnych wymogów,
  • weryfikację etykiet i instrukcji,
  • pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej, w tym tłumaczenie,
  • definiowanie wewnętrznych protokołów testowych,
  • interpretację techniczną,
  • wsparcie w zakresie marek własnych dla sprzedawców detalicznych wprowadzających własne linie produktów,
  • pomoc w interpretacji przepisów.

Firma SGS cieszy się dobrą renomą ze względu na światowej klasy pomoc techniczną dotyczącą zgodności produktów, otwierającą światowe rynki dla klientów, którzy bez takiej pomocy mogliby mieć trudności z opanowaniem wymogów regulacyjnych. Dzięki wielu dziesiątkom lat doświadczenia w udzielaniu pomocy technicznej w zakresie rozwoju i wytwarzania produktów, nasi eksperci mogą udzielić porad dotyczących opracowania programu, stawiającego na pierwszym miejscu jakość i bezpieczeństwo podczas przygotowań do wprowadzenia produktu na rynek.