Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

O wydarzeniu

Rozpoczęcie

24 paź 2012, 08:53

Zakończenie

24 paź 2012, 18:00

Lokalizacja wydarzenia

Warszawa, Polska

Zapraszamy na spotkanie EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center - 24 Października 2012

W programie miedzy innymi dyskusja i odpowiedź na pytania:

  • Jakie są podstawowe elementy normy?
  • Jak wygląda proces certyfikacji?
  • Jakie korzyści z certyfikacji odniosę ja, jako manager CCC?
  • Czy wysiłek przy zdobywaniu certyfikatu mi się opłaci?
  • Czy sam mogę sprawdzić poziom gotowości mojego CCC do certyfikowania?
  • Czy dostosowanie mojego CCC do wymogów normy, ale bez certyfikacji, jest możliwe?
    Czy ma sens?
  • Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie? 
  • W jaki sposób kierownictwo Contact Center może wzmocnić swoją pozycję w ramach macierzystej organizacji, wykorzystując zapisy normy EN 15838?

Zapraszamy wszystkich do bezpłatnego udziału,

Michał Cichocki
t: + 48 691 767 168
f: +48 22 329 22 20

Termin konferencji: 24 października 2012 (środa)
Miejsce konferencji: Biuro SGS Polska w Warszawie, Bema 83

Liczba miejsc ograniczona!
Do zobaczenia 24 października w Warszawie!

SGS jest światowym liderem i innowatorem w inspekcjach, weryfikacjach, testach i certyfikacji. Założona w 1878 Grupa SGS jest rozpoznawalna na rynku światowym jako wzorzec rzetelności i jakości. Zatrudniamy ponad 70,000 osób, posiadamy sieć ponad 1,350 biur i laboratoriów na całym świecie.