Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

O wydarzeniu

Rozpoczęcie

11 paź 2013, 11:00

Zakończenie

11 paź 2013, 13:00

Lokalizacja wydarzenia

Warszawa, Polska

SGS Polska w ramach promocji kultury jakości w polskich Contact Center zaprasza Państwa na spotkanie EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center.

 

W programie miedzy innymi dyskusja i odpowiedź na pytania:

  • Czym jest zarządzanie jakością w Customer Contact Center (CCC)?

  • Czym jest norma i jakie są jej elementy?

  • Jakie korzyści z certyfikacji odniosę ja, jako manager CCC oraz jakie korzyści odniesie moje CCC?

  • Jak wygląda proces certyfikacji oraz audit systemu zarządzania?

  • Czy sam mogę sprawdzić poziom gotowości mojego CCC do certyfikowania?

  • Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie? 

 

Na spotkaniu przedstawimy narzędzia pozwalające na skuteczne przygotowanie się do certyfikacji oraz omówimy przykłady Klientów certyfikowanych wg EN 15838.

 

Zapraszamy do bezpłatnego udziału. Liczba miejsc ograniczona.