Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

O wydarzeniu

Jak odnaleźć się w gąszczu standardów i narzędzi?

Rozpoczęcie

17 lis 2015, 09:30

Zakończenie

17 lis 2015, 14:00

Lokalizacja wydarzenia

Warszawa, Polska

jpg

17 listopada 2015 r. odbędzie się w Warszawie konferencja nt standardów zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu i zrównoważonym rozwojem.

Dzisiaj trudno już wskazać obszar biznesu, który nie byłby znormalizowany i ustandaryzowany. Dotyczy to zarówno produktów, usług, procesów wytwarzania i zarządzania organizacjami. Standardy mają zapewnić trwałą jakość, powtarzalność, porównywalność, a także budować wiarygodność i zaufanie klientów.

Zagadnienia związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR) i zrównoważonym rozwojem nie są tu wyjątkiem, a norm i standardów w tym zakresie jest już całkiem sporo. Niektóre z nich wzajemnie się uzupełniają, niektóre pokrywają w pewnych obszarach. Jak wybrać te, które będą miały dla organizacji największą wartość? Jak uporządkować kwestie związane ze standardami zarządzania CSR, by było ono najskuteczniejsze?

Na te i inne pytania odpowiedzą specjaliści SGS podczas konferencji, która odbędzie się 17 listopada 2015 r. w Warszawie. Swoimi doświadczeniami podzielą się również przedstawiciele zaproszonych firm.

MIEJSCE: Golden Floor Plaza, Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

AGENDA

9:30     Networking przy kawie

10:00   Powitanie

10:10   WYKORZYSTANIE STANDARDÓW I NARZĘDZI W ZARZĄDZANIU CSR. 
            Przegląd i praktyczne wykorzystanie do podniesienia osiąganych efektów 
            w obszarze CSR. 
            Małgorzata Greszta, Sustainability Services Manager, SGS Polska

11:10   SYSTEMY ZARZĄDZANIA I ICH CERTYFIKACJA – SŁOWO WSTĘPNE
            Przegląd systemów zarządzania – mapa standardów.
            Bogdan Kraśniewski, Lead Auditor, Systems & Services Certification, SGS Polska
            
Michał Cichocki, Sales Manager, Systems & Services Certification, SGS Polska

12:00   Przerwa kawowa

12:30   NORMY I STANDARDY W PRAKTYCE ZARZĄDZANIA (2 sesje równoległe)

            SESJA 1: Jak wykorzystać standardy środowiskowe do zarządzania?
            Bogdan Kraśniewski, Lead Auditor, Systems & Services Certification, SGS Polska
            
Case study firmy Faurecia – Damian Ferski, Manager HSE        

            SESJA 2: Jak dzięki certyfikatom podnieść standardy w miejscu pracy?
            Joanna Waberska, Certification Manager/Lead Auditor, Systems & Services Certification, 
            SGS Polska
            
Case study firmy Coca-Cola HBC Poland – Małgorzata Góra, Regional OHS Specialist

14:00    Zakończenie

***

Konferencja ma charakter zamknięty, a udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY.
Zgłoszenia można przesyłać on-line lub bezpośrednio na adres: krzysztof.greszta@sgs.com do 13 listopada 2015 r. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc uczestnictwo w konferencji wymaga mailowego potwierdzenia przez organizatora.