Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

Jeśli zaistnieje sytuacja, w której konieczne będzie wycofanie Twoich towarów, musisz mieć pewność, że masz do dyspozycji zespół ekspertów gotowych zapewnić Ci szybką i skuteczną pomoc.

SGS oferuje usługę pomocy w sytuacjach kryzysowych, która jest w stanie dostarczyć usługi na wymaganym poziomie na całym świecie i dla każdego rodzaju zdarzenia już w 30 minut od zgłoszenia. Pracujemy w ponad 60 językach i jesteśmy dostępni przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Telefony są obsługiwane w Twoim języku przez miejscowych ekspertów, którzy przechodzą regularne szkolenia w zakresie reagowania w sytuacjach kryzysowych i orientują się w kwestiach związanych z transportem i obchodzeniem się z materiałami niebezpiecznymi, wymogami BHP i związanych z nimi przepisami prawnymi.

Usługi interwencji kryzysowych: Zależy nam na pomyślności Twoich działań

Możliwość uzyskania wsparcia na miejscu pozwala Ci zachować spokój, którego potrzebujesz w sytuacji awaryjnej. Masz zapewniony szybki dostęp do informacji bezpośrednio z miejsca zdarzenia i korzystasz z dalszego lokalnego wsparcia w kontrolowaniu zdarzenia.

Coraz większe wymagania nakładane przez nowe przepisy prawne, jak REACH CLP, NICNAS, MARPOL i RINNS są ciężarem dla organizacji handlowych, które mogą nie dysponować kadrą o odpowiednim przygotowaniu technicznym. SGS jest niezawodnym partnerem, który pomoże w spełnieniu wymogów due diligence na najwyższym poziomie i zadba o zgodność z wszystkimi stosownymi przepisami.

Nasze usługi interwencji kryzysowych dadzą Ci dostęp do jednego, globalnego awaryjnego numeru telefonu SGS, który dzięki swoim wyjątkowym funkcjom natychmiast połączy Cię z lokalnymi operatorami SGS. Aby ułatwić dostęp do tego numeru w sytuacjach awaryjnych, można go włączyć do dokumentów przewozowych, jak DGD, CMR i lotnicze listy przewozowe, charakterystyk SDS i etykiet na produktach.

Nasze usługi zarządzania sytuacją kryzysową obejmują:

  • Usługi interwencji kryzysowych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
  • niezależne inspekcje i raportowanie;
  • Kontrolę SDS i REACH
  • Pomoc techniczną w przypadku konieczności wycofania produktu z rynku
  • Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa towarów niebezpiecznych
  • Przegląd planów i procedur postępowania w sytuacjach awaryjnych
  • Ćwiczenia w warunkach laboratoryjnych i symulacje sytuacji awaryjnych
  • Zarządzanie odpadami
  • Międzynarodowe wsparcie w razie wypadków podczas transportu substancji chemicznych

Dlaczego SGS?

Zapewniamy innowacyjne usługi i rozwiązania dla wszystkich gałęzi przemysłu naftowego i gazowego i posiadamy rozległe doświadczenie w obsłudze i transporcie towarów niebezpiecznych. Dzięki naszej globalnej sieci możemy zaoferować firmom poszerzającym swoją działalność o nowe regiony geograficzne kompleksowy pakiet usług, bez konieczności szukania nowych partnerów w miarę rozwijania się każdego z rynków.
Skontaktuj się z nami, aby się dowiedzieć, w jaki sposób nasze usługi interwencji kryzysowych mogą wesprzeć Twoją firmę i pozwolić Ci spać spokojnie.