Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

Zapraszamy na spotkanie EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center

W programie miedzy innymi dyskusja i odpowiedź na pytania:

  • Jakie są podstawowe elementy normy?
  • Jak wygląda proces certyfikacji?
  • Jakie korzyści z certyfikacji odniosę ja, jako manager CCC? Czy wysiłek przy zdobywaniu certyfikatu mi się opłaci?
  • Czy sam mogę sprawdzić poziom gotowości mojego CCC do certyfikowania?
  • Czy dostosowanie mojego CCC do wymogów normy, ale bez certyfikacji, jest możliwe? Czy ma sens?
  • Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?
  • W jaki sposób kierownictwo Contact Center może wzmocnić swoją pozycję w ramach macierzystej organizacji, wykorzystując zapisy normy EN 15838?


Termin i miejsce konferencji

13 Stycznia 2012 (piątek)
10 Lutego 2012 (piątek)

Biuro SGS Polska w Warszawie, Bema 83

Liczba miejsc ograniczona!
Do zobaczenia w Warszawie!

Zespół Systems and Services Certification
SGS Polska Sp. z o.o.
ul. Bema 83
01-233 Warszawa

t: +48 22 329 22 22
f: +48 22 329 22 20
Website: www.pl.sgs.com

SGS jest światowym liderem i innowatorem w inspekcjach, weryfikacjach, testach i certyfikacji. Założona w 1878 Grupa SGS jest rozpoznawalna na rynku światowym jako wzorzec rzetelności i jakości. Zatrudniamy ponad 67,000 osób, posiadamy sieć ponad 1,250 biur i laboratoriów na całym świecie.