Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

Certyfikacja wg EN 15838 Customer Contact Centers


Zapraszamy na comiesięczne spotkania EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center

W programie miedzy innymi dyskusja i odpowiedź na pytania:

  • Jakie są podstawowe elementy normy?

  • Jak wygląda proces certyfikacji?

  • Jakie korzyści z certyfikacji odniosę ja, jako manager CCC? Czy wysiłek przy zdobywaniu certyfikatu mi się opłaci?

  • Czy sam mogę sprawdzić poziom gotowości mojego CCC do certyfikowania?

  • Czy dostosowanie mojego CCC do wymogów normy, ale bez certyfikacji, jest możliwe? Czy ma sens?

  • Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?  

  • W jaki sposób kierownictwo Contact Center może wzmocnić swoją pozycję w ramach macierzystej organizacji, wykorzystując zapisy normy EN 15838?

Terminy i miejsce:

  • 18 maja 2012 (piątek)

  • 15 czerwca 2012 (piątek)

Biuro SGS Polska w Warszawie, Bema 83

Liczba miejsc ograniczona
Do zobaczenia w Warszawie
Zespół Systems and services certification

t: +48 22 329 22 22
f +48 22 329 22 20

SGS jest światowym liderem i innowatorem w inspekcjach, weryfikacjach, testach i certyfikacji. Założona w 1878 Grupa SGS jest rozpoznawalna na rynku światowym jako wzorzec rzetelności i jakości. Zatrudniamy ponad 70,000 osób, posiadamy sieć ponad 1,350 biur i laboratoriów na całym świecie.