Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

Za nami I. Spotkanie Forum Call Center. 45 managerów branży Customer Contact Center spotkało się by współdziałać, rozwijać się i branżę oraz integrować w środowisku.

W I. Spotkaniu Forum Call Center wzięło udział 45 managerów branży customer contact center reprezentujących organizacje z całej Polski. W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele sektora finansowego, logistycznego, usług outsourcingowych oraz IT. 

Informacja o Spotkaniu dotarła również poza granice naszego kraju czego efektem był udział przedstawicieli branży CCC
z Ukrainy.

W spotkaniu uczestniczyli managerowie: SGS Polska, arvato Polska, Gallup Polska, Holicon contact center, Grupy Marketingowej TAI, Teleinvention, DeltaContact, Voice Contact Center, Teleperformance Polska, SouthWestern BPS Poland, DHL Express, DB Schenker, Eurobanku, BZ WBK, Banku Nordea, SKOK Stefczyka, Win TRADE, Skarbnicy Narodowej, home.pl, Alfavox, Altar, Algotech, Jacada, Interactive Intelligence, Comarch, Kontel oraz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Więcej na temat spotkania mogą Państwo przeczytać na stronie organizatora Forum call center

SGS jest światowym liderem i innowatorem w inspekcjach, weryfikacjach, testach i certyfikacji. Założona w 1878 Grupa SGS jest rozpoznawalna na rynku światowym jako wzorzec rzetelności i jakości. Zatrudniamy ponad 70,000 osób, posiadamy sieć ponad 1,350 biur i laboratoriów na całym świecie.