Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

Contact Center Białoruskiego Banku BELROSBANK stał się pierwszym i jedynym contact center w Republice Białorusi , który przeszedł audyt certyfikujący na zgodność z europejską normą jakości obsługi klienta - EN 15838.

Standard EN 15838 został przyjęty przez Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN) w październiku 2009 r. i zawiera wymogi dotyczące zatrudniania i szkolenia konsultantów, standardów organizacji i zarządzania call center, formułowania procedur opisujących procesy, standardów monitorowania jakości.

Audyt został przeprowadzony przez SGS Polska. Nasi audytorzy ocenili system jako zgodny z wymaganiami standardu EN15838.

„Szczególną uwagę zwrócono na monitorowanie jakości kontaktów, organizację procesów, dobór i szkolenie profesjonalnych konsultantów, bezpieczeństwo informacji. Można więc śmiało powiedzieć - audytorzy zbadali działalność contact center bardzo dokładnie, nie było absolutnie żadnych odchyleń od wymagań normy, co wielokrotnie podkreślał zespół audytorski” – potwierdza Adam Sarnaszek, Dyrektor Branży Systems and Services Certification SGS Polska.

SGS jest światowym liderem i innowatorem w inspekcjach, weryfikacjach, testach i certyfikacji. Założona w 1878 Grupa SGS jest rozpoznawalna na rynku światowym jako wzorzec rzetelności i jakości. Zatrudniamy ponad 70,000 osób, posiadamy sieć ponad 1,350 biur i laboratoriów na całym świecie.