Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

Warszawa, 1 lipca 2013 r. – Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, uzyskało europejski certyfikat EN 15838. Przyznawany on jest za spełnienie określonych w normie wymagań związanych z jakością usług call center oraz za wykazanie skuteczności systemu zarządzania. Jest to czwarte takie wyróżnienie w Polsce i pierwsze przyznane outsourcingowemu centrum obsługi.

Norma EN 15838 została opracowana w 2009 roku przez ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) na zlecenie Komisji Europejskiej. Jej głównym celem jest wyznaczenie standardu w zakresie jakości usług świadczonych przez call centers, wskazanie najlepszych praktyk w kluczowych obszarach zarządzania oraz ustanowienie skutecznych systemów zarządzania w centrach obsługi.

Dążąc do spełnienia wymagań normy EN 15838, mieliśmy na celu upewnienie się, że procedury stosowane w Centrum Obsługi Samsung gwarantują najwyższy poziom zadowolenia klientów. Wierzymy, że uzyskanie certyfikatu w korzystny sposób wpłynie na zaufanie, jakim jesteśmy obdarzani i pozwoli na umacnianie pozytywnych relacji między firmą, jej pracownikami i klientami – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Certyfikat EN 15838 został przyznany przez renomowaną szwajcarską jednostkę certyfikującą SGS i będzie obowiązywał przez 3 lata, do czerwca 2016 roku. Co roku Centrum Obsługi Samsung będzie podlegało obowiązkowemu audytowi nadzoru, sprawdzającemu utrzymanie skuteczności systemu zarządzania oraz zachowywanie odpowiednich procedur i standardów świadczonych usług.

Spełnienie wymagań normy EN 15838 wymaga przede wszystkim odpowiedniego zrozumienia oraz nastawienia i zaangażowania kierownictwa wraz z przeznaczeniem zasobów na funkcjonowanie systemu. Trzeba przyznać, że po audycie w Centrum Obsługi Samsung byłem pełen uznania widząc w jak profesjonalny sposób obsługiwani są Klienci i jak wielka w tym zasługa zmotywowanego i przyjaznego zespołu pracowników prowadzonego przez kompetentnych liderów. Na uwagę zasługuje również, będąca na wysokim poziomie, bieżąca współpraca liderów z firmy Sitel w zakresie monitorowania i doskonalenia usług na rzecz Zleceniodawcy – Samsung Electronics Polska – powiedział Krzysztof Gawecki, audytor wiodący firmy SGS podczas audytu certyfikacyjnego.

Samsung Electronics to światowy lider na rynku elektroniki użytkowej, należący do południowokoreańskiej grupy biznesowej Samsung. Producent i dystrybutor produktów charakteryzujących się wykorzystaniem zaawansowanych technologii i innowacyjnością. Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. działa na polskim rynku od 1996 r. kapitał zakładowy firmy to 52.759.500 złotych.

Oddział Sitel'a w Polsce dostarcza rozwiązania Call Center dla całego regionu EMEA. Oddział w Polsce dostarcza wsparcie BPO dla 24 krajów, włączając w to Niemcy, Wielką Brytanię, Włochy, Francję, Portugalię oraz kraje Europy Wschodniej. Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

SGS jest wiodącą w świecie firmą kontrolną , weryfikacyjną i certyfikacyjną . SGS jest uznawana jako światowy wzorzec jakości i etyki.Zatrudniając ponad 75,000 pracowników , SGS działa w sieci ponad 1,500 biur i laboratoriów na całym świecie.