Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

W marcu 2014 r. Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., jako pierwsza wśród spółek w branży usług komunalnych, otrzymała prestiżowy certyfikat systemu zarządzania wg międzynarodowego standardu obsługi klienta potwierdzający zgodność z normą EN 15838. W Polsce RCGW S.A. jest szóstą firmą posiadającą certyfikat tej rangi.

Standard ten systematyzuje stosowanie nowoczesnych narzędzi obsługi Klienta oraz optymalizuje pracę pracowników Działu Obsługi Klienta. Wdrożenie systemu obsługi Klienta wg normy 15838 zagwarantuje obsługę Klientów Spółki na najwyższym poziomie – mówi Aneta Dąbrowska, Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych.

- Głównym celem wdrożenia normy była chęć zapewniania większego poziomu zadowolenia: Klientom z obsługi, pracownikom z wykonywanej pracy, poprawa jakości kontaktów pracowników z Klientami, usprawnienie funkcjonowania organizacji i zarządzania, optymalizacja procesów oraz zwiększenie efektywności działania Spółki – mówi Zbigniew Gieleciak, Prezes RCGW S.A.

Certyfikat jakości uzyskany przez RCGW S.A., w obszarze obsługi klientów przez telefon, email, internet w zakresie realizacji umów i wsparcia klientów, monitoringu należności przeterminowanych, kampanii marketingowych, został przyznany na okres 3 lat przez renomowaną jednostkę certyfikującą SGS Polska Sp. z o.o.

- Jestem bardzo zadowolona, że przeprowadzony audit potwierdził zgodność z wymaganiami określonymi w normie 15838, jest to dowód na to, że każdy z pracowników Działu Obsługi Klienta dba o każdy szczegół w kontaktach z Klientami, co przekłada się na rosnące zadowolenie wśród naszych Klientów – mówi Aneta Przybylska, Kierownik Działu Obsługi Klienta.

W tym miejscu warto dodać, że RCGW S.A. oprócz wdrożenia nowoczesnych standardów obsługi Klienta, podejmuje wiele inicjatyw doskonalących proces obsługi klienta. Należą do nich m.in.: Internetowe Biuro Obsługi Klienta, eFaktura, Polecenie zapłaty, system QR kodów czy Centrum sms.

RCGW S.A. zajmuje się oczyszczaniem ścieków z terenu ponad 130 tysięcznego miasta Tychy. Spółka jest liderem w zastosowaniu nowoczesnych technologii oczyszczania ścieków, wytwórcą energii z odnawialnych źródeł oraz kreatorem nowoczesnych metod i strategii zarządzania. Obecnie Tyska oczyszczalnia oczyszcza ponad 12 mln m3 ścieków rocznie i pracuje wg formuły mechaniczno-biologicznego  oczyszczania ścieków.

W celu zapewnienia świadczenia usług przez RCGW S.A. na najwyższym poziomie, Zarząd Spółki podjął decyzję o opracowaniu, wdrożeniu i certyfikowaniu szeregu systemów wspomagających zarządzanie procesami w Spółce na płaszczyznach: jakościowej (ISO 9001),  środowiskowej (ISO 14001; EMAS), zarządzania energią (ISO 50001), bezpieczeństwa i higieny pracy (PN-N 18001) oraz Społeczną Odpowiedzialność Biznesu (SA 8000). Powyższe działania stawiają RCGW S.A. w roli zdecydowanego lidera w branży wodno-kanalizacyjnej zwłaszcza w zakresie obsługi klienta, stawiając solidny fundament dla rozwoju kadry zarządzającej i pracowników Spółki.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej na temat certyfikacji systemu zarządzania wg międzynarodowego standardu obsługi klienta wg EN 15838.

Wyślij e-mail