Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

6 czerwca firma SGS Polska uczestniczyła w tegorocznej edycji Europejskiego Forum BPO - Cyklu Relacji z Klientami.

Podczas Forum, w imieniu SGS Polska, Audytor Wiodący Krzysztof Gawecki, poruszył podczas swojego wystąpienia, 3 ważne aspekty zarządzania procesami:

  • Jakość w sektorze BPO
  • EN 15838 – Zarządzanie Jakością w Centrum Kontaktu z Klientem
  • Inne standardy umożliwiające rozwój BPO (ISO 9001, ISO 27001, ISO 22301, ISO/CD 37500)

Ponadto zostały przedstawione innowacyjne rozwiązania oraz usługi pozwalające na wzrost dynamiki procesów biznesowych, ich ułatwienie i zwiększenie ich efektywności, przez międzynarodowych ekspertów, takich jak:

  • Vincent Vanden Bossche - General Manager, Call Communications.eu
  • Richard Kenny - EMEA Marketing Manager, Plantronics
  • Stefan Arzner - International HR Manager, Raiffeisen Bank International AG
  • Mihaela Apostoleanu - Support Sales and Business Operations Director, Oracle
  • Stefan Jung - Senior Account Manager, Aspect Software
  • Marcela Stoica - Senior Management Skills Developer, Customer Service School.

Pełna relacja z wydarzenia znajduje się na stronie Organizatora Forum.