Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

Grupa Hoteli Radisson ogłosiła nowy program kompleksowych procedur w zakresie czystości i dezynfekcji – Radisson Hotels Safety Protocol, opracowany we współpracy z naszą firmą – SGS, która jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, badań i certyfikacji.

Znak RHG Safety Protocol

Jednym z najwyższych priorytetów Radisson Hotel Group jest zdrowie, bezpieczeństwo i ochrona gości oraz członków zespołu i partnerów biznesowych. Firma przeprowadziła szczegółowy przegląd wszystkich istniejących procesów dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa oraz podjęła współpracę z zespołem ekspertów SGS, w celu opracowania i zatwierdzenia dodatkowych protokołów w tym zakresie.

Opracowane protokoły, wytyczne operacyjne i kompleksowe procedury zatwierdzone przez SGS, zostaną dostosowane do lokalnych wymagań i rekomendacji, w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poczucia spokoju gości od momentu zameldowania do wymeldowania. Radisson Hotels Safety Protocol wzmocni już istniejące, także rygorystyczne, wytyczne Radisson Hotel Group dotyczące warunków sanitarnych, czystości i dezynfekcji w hotelach na całym świecie.

Wytyczne te obejmują:

  • stacje odkażania rąk przy wszystkich wejściach;
  • stosowanie środków ochrony osobistej (PPE) i ekranów ochronnych;
  • zwiększoną i nadzorowaną częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji;
  • zachowanie dystansu społecznego we wszystkich obszarach hoteli, w tym w miejscach spotkań i organizacji wydarzeń;
  • szkolenia personelu z zaleceń i wytycznych zdrowotnych Światowej Organizacji Zdrowia, Centrów Kontroli Chorób oraz właściwych instytucji lokalnych;
  • zaktualizowanie standardów bezpieczeństwa żywności i kompleksowe szkolenie personelu w tym zakresie.

Udoskonalone wytyczne Radisson Hotel Group dotyczące czystości i dezynfekcji zostały opracowane we współpracy z globalnym dostawcą rozwiązań higienicznych Diversey, łącząc najlepsze w swojej klasie rozwiązania w zakresie czystości i higieny ze wzmocnionymi protokołami i opatentowaną technologią przeznaczoną dla służby zdrowia.

Radisson Hotel Group wprowadzi oficjalny znak czystości i dezynfekcji wydawany przez SGS, aby zapewnić najwyższe standardy czystości, higieny i bezpieczeństwa, potwierdzane poprzez scentralizowany proces walidacji SGS. W ramach tego programu poszczególne hotele mogą otrzymać znak zatwierdzenia po przejściu kompleksowego audytu lokalnego, w tym testów na miejscu z wykorzystaniem najnowszych technologii.

"W Radisson Hotel Group dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić czyste i bezpieczne środowisko dla naszych gości i członków zespołu. Świat został istotnie zmieniony przez COVID-19, dlatego kluczowa jest ochrona wszystkich, którzy pracują, przebywają i współpracują z nami, gdy ponownie otwieramy nasze drzwi w nowej erze podróżowania. Aby to zrobić, dokładnie przeanalizowaliśmy wszystkie obszary działalności hotelowej i jesteśmy dumni, że współpracujemy z SGS w celu stworzenia naszego programu Radisson Hotels Safety Protocol." powiedział Federico J. González, CEO, Radisson Hospitality AB i Przewodniczący Globalnego Komitetu Sterującego Radisson Hotel Group.

Frankie Ng, Dyrektor Generalny SGS, dodaje: "Wiodąca rola SGS w branży turystycznej i hotelarskiej umożliwiła naszej sieci ekspertów ds. bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie kompleksowego i prostego protokołu w celu weryfikacji procedur zarządzania i stanu dezynfekcji hoteli. Naszym celem jest zapewnienie przestrzegania najwyższych standardów higieny, aby chronić gości i członków zespołu Radisson Hotel Group."

Radisson Hotel Group wkrótce ogłosi rozszerzenie programu, które obejmie 20 kroków i dodatkowy protokół 10 kroków odnoszących się do spotkań i wydarzeń. Firma spodziewa się uzupełnić wszystkie niezbędne szczegóły operacyjne tego programu w ciągu najbliższych kilku tygodni. Rozważane zasady obejmują:

  • Wzmożoną częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach hotelu, ze szczególnym uwzględnieniem często dotykanych przedmiotów;
  • Stacje ze środkiem na bazie alkoholu do dezynfekcji rąk i rękawiczkami, zainstalowane przy wejściu głównym oraz w miejscach ogólnodostępnych w hotelu;
  • Dezynfekcję wszystkich kluczy do pokojów i ich bezpieczne wydawanie podczas zameldowania;
  • Umożliwienie gościom ekspresowego wymeldowania w celu zminimalizowania kontaktu – procedura Express check-out;
  • Udostępnienie i promowanie płatności bezgotówkowych;
  • Umieszczenie w każdym pomieszczeniu zawieszek hotelowych z procedurami dotyczącymi czystości i dezynfekcji;
  • Kompleksowe programy szkoleniowe w zakresie higieny i profilaktyki zdrowotnej dla członków zespołu;
  • Wyposażenie personelu w środki ochrony osobistej, takie jak maski i rękawiczki.

Aktualne informacje na temat Radisson Hotels Safety Protocol można znaleźć na: http://www.radissonhotels.com/en-us/social-responsibility/health-safety

RADISSON HOTEL GROUP

Radisson Hotel Group to jedna z największych na świecie grup hotelowych, z siedmioma rozpoznawalnymi markami hotelowymi i ponad 1400 hotelami działającymi w 120 krajach. Radisson Hotel Group oraz jej licencjonowane hotele zatrudniają ponad 100 000 pracowników. Portfolio marek Grupy obejmuje Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson oraz Country Inn & Suites by Radisson, połączone pod jedną marką handlową Radisson Hotels, której dewiza brzmi: „Liczy się każda chwila”.

Więcej o Redisson Hotel Group: https://www.radissonhotels.com/corporate

SGS

SGS jest wiodącą na świecie firmą kontrolującą, weryfikującą, testującą i certyfikującą, uznaną za globalny punkt odniesienia dla jakości i uczciwości. Zatrudniając ponad 94 000 pracowników, SGS prowadzi sieć ponad 2600 biur i laboratoriów na całym świecie.

W celu uzyskania dalszych informacji, prosimy o kontakt:

Mariusz Wilczyński: mariusz.wilczynski@sgs.com
Maciej Guzek: maciej.guzek@sgs.com