Czego szukasz?

Next Normal Solutions: usługi wspomagające firmy w radzeniu sobie ze skutkami COVID-19

12 Jun 2020
Next Normal Solutions 344px

SGS przedstawia usługi stanowiące część kompleksowej oferty Next Normal Solutions, która ma na celu wsparcie przedsiębiorstw i organizacji w procesie wychodzenia z kryzysu związanego z COVID-19.

Frankie Ng, CEO SGS powiedział: „We wszystkich branżach, firmy chcące wznowić działalność i ruszyć w produktywną i zyskowną przyszłość, stoją przed ogromnym wyzwaniem. Nasza nowa inicjatywa wspiera liderów biznesu w podejmowaniu tych kroków.” „Szyte na miarę” rozwiązania pomogą zminimalizować ryzyko i bezpieczeństwo operacji, aby chronić pracowników, uspokoić klientów, zadowolić udziałowców i zwiększyć zaufanie w całej branży ”.

Wykorzystując swoją globalną sieć i szeroką wiedzę branżową, SGS oferuje usługi specjalnie zaprojektowane dla biznesu prowadzącego działalność w wielu różnych branżach.

Przygotowując się do „nowej normalności”, SGS opracował usługi, które mogą być dostosowywane do indywidualnych potrzeb klientów, w tym:


Business Restart Assessment
Ocena ponownego uruchomienia działalności

Bazując na ocenie systemów zarządzania, audit ten zapewnia, że organizacja postępuje zgodnie z wytycznymi, wprowadziła wymagane procesy i procedury oraz skutecznie wdrożyła je w całej firmie.


Manufacturing Business Continuity Module
Moduł ciągłości działania produkcji

Moduł ten, opracowany specjalnie dla sektora produkcyjnego, oferuje usługę polegającą na weryfikacji fizycznych kontroli i udokumentowanych ustaleń przedsiębiorstwa oraz jego gotowości do ponownego uruchomienia działalności po pandemii COVID-19. Łącząc unikalne rozwiązanie w zakresie testowania wymazów, kontroli i systemów zarządzania, moduł ten zapewnia kompleksową obsługę w celu zmaksymalizowania wydajności i zminimalizowania przyszłych zakłóceń.


Monitoring of Disinfection and Verification of Cleaning
Monitorowanie dezynfekcji i weryfikacja czyszczenia

Usługa opracowana w celu zapewnienia analizy luk w protokołach czyszczenia i dezynfekcji obiektów. Została zaprojektowana, aby zapewnić kompletność i zgodność z międzynarodowymi i lokalnymi wytycznymi, weryfikację procedur czyszczenia i dezynfekcji na miejscu oraz spójne i prawidłowe wdrażanie powiązanych protokołów. Testy weryfikacyjne na miejscu, za pomocą znakowania fluorescencyjnego, przed i po czyszczeniu, oceniają skuteczność procedur czyszczenia. Pobranie próbek wymazów powierzchniowych z określonych często dotykanych miejsc, a następnie analiza za pomocą ATP drugiej generacji, która potwierdza obecność materiału biologicznego jako wskaźnik skuteczności czyszczenia i dezynfekcji powierzchni.


COVID-19 Solutions for the Food Industry
Rozwiązania dla przemysłu spożywczego w czasie epidemii Covid-19

Mając na uwadze unikalne wyzwania i potrzeby firm spożywczych wszelkiego rodzaju, w tym usług gastronomicznych, restauracji, cateringu i produkcji żywności, a także handlu detalicznego, SGS opracował szereg rozwiązań, które pomogą branży skutecznie przejść przez ten niespotykany kryzys. Usługi te są wspierane przez szeroką międzynarodową sieć audytorów i inspektorów żywności, zintegrowaną sieć laboratoriów oraz ekspertów technicznych:

  • Testy SARS-CoV-2 w zakresie środowiskowych kontroli powierzchni
    • Program kontroli COVID-19 autorstwa SGS dostępny jest jako samodzielna usługa lub jako część bardziej kompleksowych pakietów, takich jak:
      • Program monitorowania higieny
      • HACCP dla firm cateringowych
      • Programy wznowienia działania fabryk
  • Rozszerzenia certyfikacji GFSI (BRC, IFS, FSSC/ISO 22000)
  • Wirtualne szkolenia w zakresie higieny żywności na poziomie podstawowym, średnim i zaawansowanym

Dostęp do najnowszych zdalnych technologii, takich jak SGS QiiQ czy Skype, pozwala nam współpracować z klientami, oferując niektóre z tych rozwiązań w opcji zdalnej.

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełen zakres usług w ramach inicjatywy Next Normal Solutions.


O SGS

SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, badań i certyfikacji. Jesteśmy uznawani za światowy wzorzec w dziedzinie jakości i rzetelności. Prowadzimy sieć ponad 2600 oddziałów i laboratoriów na całym świecie, które zatrudniają ponad 94 tysiące pracowników.

Pandemia COVID-19 nie ma precedensu we współczesnych czasach, stwarza więc nieprzewidziane wyzwania dla ciągłości działania. W SGS ciężko pracujemy, aby sprostać tym wyzwaniom i wspierać międzynarodowe wysiłki na rzecz pokonania COVID-19.

Skontaktuj się z nami

  • SGS Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 146A,

, 02-305,

Warszawa,

Polska