Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

Operatorzy terminali coraz częściej stwierdzają, że utrzymanie przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku liczby personelu koniecznej, aby sprostać wszystkim zadaniom i poradzić sobie w każdej sytuacji, przestało być opłacalne.

Outsourcing, kontraktowanie wewnątrz lub na zewnątrz stają się coraz bardziej atrakcyjną formą optymalizacji wydajności operacyjnej ich obiektów.

SGS może zapewnić siłę roboczą przeszkoloną w najróżniejszych zadaniach od operacji typowych dla doku morskiego, aż po prace konserwacyjne, zarządzanie barkami i operacje w obrębie obiektów produkcyjnych. Zapewniamy także szkolenia w zakresie najróżniejszych operacji terminalowych i posiadamy akredytację USA na przeprowadzanie szkoleń dla członków załogi zbiornikowców.

Naszym celem nie jest umieszczenie w zakładzie jak największej liczby pracowników, których należy opłacać, ale dostarczenie najbezpieczniejszych, najtrwalszych i najbardziej wydajnych rozwiązań długoterminowych. Uważamy, że większą wydajność osiąga się zwykle poprzez wykonywanie tych samych zadań przez mniejszą liczbę pracowników albo dzięki zachowaniu stałej liczby personelu i powierzaniu mu dodatkowych zadań, dbając jednocześnie, aby na żadnym etapie nie ucierpiały względy bezpieczeństwa czy zgodności z obowiązującymi wymogami. Jednym z kluczowych elementów naszej postawy jest obserwacja istniejących procesów produkcyjnych i optymalizacja dostępnych zasobów — coś, co często może być trudne dla osób od lat pracujących w danym zakładzie.

Dowiedz się, jak usługi SGS w zakresie konserwacji terminali mogą dostarczyć odpowiednich rozwiązań dla Twoich potrzeb personalnych.