Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

Usługi w zakresie obsługi i konserwacji skanera oferowane przez firmę SGS — optymalizacja działalności Twojej firmy w ramach wsparcia obsługi oraz konserwacji prewencyjnej.

Zagwarantowanie ciągłości pracy skanerów i ich pełnej konserwacji jest niezwykle istotne w celu zapewnienia jak największej dokładności procesu skanowania. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu w zakresie obsługi skanerów na miejscu w zakładach, jesteśmy w stanie w znacznym stopniu pomóc Ci zoptymalizować efektywność i precyzję działania Twojej firmy.

Specjaliści SGS ds. skanerów mogą udzielić Ci pomocy w codziennej obsłudze skanera lub całkowicie przejąć jego obsługę. Oferujemy takie usługi w zakresie obsługi skanera jak analiza obrazu, obsługa obiegu dokumentów, dochodzenia w zakresie podejrzanych ładunków oraz obsługa użytkowników skanera.

Konserwacja prewencyjna jest istotna, aby zapewnić niezakłóconą pracę Twojego skanera. Oferujemy całą gamę kompleksowych usług w zakresie konserwacji, m.in.:

  • Zarządzanie częściami zamiennymi:oferujemy możliwość korzystania z programu firmy SGS do zarządzania częściami zamiennymi, który gwarantuje automatyczną wymianę przez producenta skanera dowolnej części zamiennej usuniętej ze stanu zapasów w zakładzie.
  • Zakładowy zespół ds. konserwacji: zespół ten posiada wszystkie wymagane kwalifikacje, aby świadczyć usługi konserwacyjne zgodnie z wymogami klienta, natychmiast reagując na awarie w ramach pełnego wsparcia ze strony sieci SGS.
  • Stała pomoc online:centrum bazy danych firmy SGS jest czynne przez całą dobę na całym świecie, dzięki czemu uzyskujesz dostęp do informacji producenta o rozwiązywaniu problemów, do doświadczenia firmy SGS w zakresie awarii oraz procedur eliminowania problemów — a to wszystko w jednym miejscu. 

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat obsługi skanera i usług konserwacyjnych.