ISO 18295-1:2017, ISO 18295-2:2017. System zarządzania usługami w punktach kontaktu z klientem (PKK)
KIEDY
Od: 13 lut 2020
Do: 13 lut 2020
GDZIE
Warszawa, Polska
JĘZYK
Polski
CENA
650 PLN/ dostępne rabaty dla klientów certyfikowanych przez SGS Polska
Zarejestruj się teraz
Skontaktuj się z nami aby przesłać zapytanie odnośnie tego szkolenia.
TERMIN PRZYJMOWANIA ZGŁOSZEŃ UPŁYWA 30.01.2020
PRZED PRZESŁANIEM ZGŁOSZENIA ZAPOZNAJ SIĘ Z WARUNKAMI ZGŁOSZENIA I UDZIAŁU W SZKOLENIU
CEL SZKOLENIA:
- przedstawienie i interpretacja wymagań i procesów systemu zarządzania usługami w punktach kontaktu z klientem
- pokazanie praktycznych problemów związanych z wdrażaniem systemu
- przedstawienie ścieżki certyfikacji systemu zarządzania PKK
GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- punktów kontaktów z klientem, przedsiębiorców zamierzających wdrożyć system
- przedsiębiorców zamierzających skorzystać z usług PKK
- szkoleniowców i firm konsultingowych
- pełnomocników ds. systemu i kierowników odpowiedzialnych za zapewnienie poprawnego i skutecznego funkcjonowania call center
- kandydatów na audytorów wewnętrznych w call centre
PROGRAM SZKOLENIA:
- Korzyści i wyzwania związane z wdrożeniem standardów zarządzania PKK
- Terminy i definicje stosowane w odniesieniu do PKK
- Zarys struktury i podstawowych wymagań norm ISO 18295:2017
- Zmiany w nowej normie ISO 18295:2017 w stosunku do poprzedniego standardu PN‑EN 15838:2010
- Metody interpretacji norm odniesienia
- System zarządzania PKK a inne systemy zarządzania funkcjonujące w organizacjach
- Zarządzanie relacjami z klientami – strategia, określenie potrzeb, koszty, spójność informacji, ochrona klientów, dane klienta, etyczne zachowanie
- Przywództwo
- Zasoby ludzkie
- Procesy operacyjne
- Infrastruktura, bezpieczeństwo informacji, ciągłość działania, środowisko pracy
- Zarządzanie relacjami z organizacją klienta – strategia, role i odpowiedzialności, obieg informacji, procesy, prognozowanie i planowanie, monitorowanie, informacja zwrotna od klientów
- Obowiązkowe i opcjonalne wskaźniki KPI
- Certyfikacja systemu zarządzania PKK
- Podsumowanie i zakończenie
METODOLOGIA:
wykład, dyskusja, ćwiczenia