Czego szukasz?

Audyty metodą Mystery Shopping

Audyty SGS w branży motoryzacyjnej przeprowadzane metodą Mystery Shopping - stwarzają OEM możliwość sprawdzenia działania sieci dealerskiej z perspektywy klienta.

Audyty metodą Mystery Shopping dają Ci możliwość sprawdzenia i oceny jakości obsługi, wizerunku firmy, sposobu prezentacji i nie tylko, z perspektywy klienta, jednocześnie nie wpływając na efekt wykonywanej przez daną osobę pracy. Nasi eksperci z branży motoryzacyjnej, wchodząc w rolę klientów, przeprowadzają audyty i oceniają działania pracowników. Oznacza to, że pracownicy sieci dealerskiej nie są świadomi tego, że podlegają ocenie, dzięki czemu w trakcie badania reagują naturalnie.

Każdy z audytów jest przygotowywany specjalnie z uwzględnieniem potrzeb Twojej marki. Powstaje profil tajemniczego klienta, a następnie nasz kontroler odwiedza dany punkt sprzedaży dealerskiej wcielając się w rolę klienta i sporządza raport dotyczący interesujących Cię aspektów obsługi. Tworzony przez nas raport z audytu jakości obsługi metodą Mystery Shopping uwzględnia aspekty, na które zwracają uwagę klienci, takie jak:

  • sposób odpowiadania pracowników na telefony, e-maile, aktywność na stronach internetowych;
  • ogólne wrażenie salonu wystawowego;
  • dyspozycyjność obsługi, przyjazne odnoszenie się do klienta, prezencję i ogólne nastawienie;
  • czas oczekiwania, czas, po którym zostaje udzielona odpowiedź, przelewy;
  • przyjęcie i dostarczenie pojazdu;
  • transakcja/oferowane ceny;
  • realizacja usługi (terminowość, jakość pracy);
  • zapewnienie samochodu zastępczego lub oszacowanie kosztów naprawy;
  • jakość wykonanej pracy (kontrola w warsztacie);
  • wyjaśnienie treści ofert lub faktur.

Zalety audytów SGS metodą Mystery Shopping

Najważniejsze korzyści:

  • Masz dostęp do naszej wyjątkowej, międzynarodowej sieci.
  • Obsługujemy Cię na jednolitym, światowym poziomie, dając Ci możliwość sprawdzenia się i porównania z konkurencją.
  • Nasze szyte na miarę rozwiązania uwzględniają specyfikę Twojego projektu.
  • Opierając się na wyznaczanych przez Ciebie celach, nasi doświadczeni kontrolerzy przeprowadzają profesjonalne i ukierunkowane na wynik audyty, dostarczając Ci potrzebnych informacji do podejmowania decyzji biznesowych.
  • Nasz zespół audytujący posiada bogate doświadczenie w przeprowadzaniu audytów drugiej strony dla OEM w branży motoryzacyjnej, doskonale rozumie specyfikę Twojej działalności oraz wie, co musisz wiedzieć, by móc zapewnić właściwą ochronę Twojej marki.
  • W celach porównawczych możemy również przeprowadzić audyty ochrony marki w punktach handlowych konkurencji.
  • Wychodząc na przeciw Twoim potrzebom w zakresie raportowania wyników audytów, wykorzystujemy najwyższej klasy rozwiązania IT, które pozwalają na sprawdzenie w czasie rzeczywistym sposobu prezentacji etosu Twojej marki w różnych lokalizacjach na całym świecie.

Dowiedz się więcej, w jaki sposób oferowane przez firmę SGS audyty Mystery Shopping w branży motoryzacyjnej mogą przynieść korzyść Twojej firmie.

Audyty SGS w branży motoryzacyjnej przeprowadzane metodą Mystery Shopping - stwarzają OEM możliwość sprawdzenia działania sieci dealerskiej z perspektywy klienta.

Powiązane usługi

Inne usługi

Skontaktuj się z nami

  • SGS Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 146A,

, 02-305,

Warszawa,

Polska