Czego szukasz?

Usługi w zakresie zarządzania terminalem

Szybki postęp technologiczny i konieczność kontroli kosztów spowodowały fundamentalne zmiany w zarządzaniu i działaniu terminali morskich na całym świecie.

Rośnie liczba lokalizacji, w których utrzymywanie przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku liczby personelu koniecznej, aby sprostać wszystkim zadaniom i poradzić sobie w każdej sytuacji, przestało być opłacalne. Operatorzy terminali coraz chętniej patrzą na outsourcing czy kontraktowanie wewnątrz lub na zewnątrz jako na sposoby pozwalające zwiększyć wydajność operacyjną swoich obiektów.

SGS może zapewnić pełen zakres usług od dostarczenia przeszkolonej siły roboczej dla poszczególnych działań w doku morskim, aż po całkowity pakiet zarządzania, gdzie przejmiemy na siebie pełną odpowiedzialność za działanie i utrzymanie obiektów Klienta.

Dostarczanie pracowników dla operacji w dokach morskich

SGS może dostarczyć operatorów doku, którzy będą reprezentować obiekt podczas transportu na lub z barki lub statku. Operatorzy doków wykonujący operacje w obrębie zakładu i terminalu, mogą być przypisani do konkretnego obiektu i pracować w trybie zmianowym lub obsługiwać kilka obiektów w ramach dyżuru telefonicznego.

Do ich zadań należy:

  • cumowanie i zabezpieczanie jednostki pływającej; 
  • narada z załogą jednostki, włącznie z weryfikacją ustawowych przepisów BHP i ochrony środowiska, przed rozpoczęciem transportu;
  • kompletowanie dokumentacji zgodnie z wymogami prawa oraz konkretnego obiektu;
  • kontrola dystrybucji produktu podczas transportu na lądzie;
  • pośrednictwo w komunikacji między statkiem a parkiem zbiornikowym.

Usługi w zakresie zarządzania terminalem

SGS może przejąć całość operacji terminalowych, w tym:

  • zarządzanie;
  • obsługę (w tym procedury bezpieczeństwa pracy);
  • konserwację;
  • administrację;
  • zasady reagowania w sytuacjach zagrożenia;
  • sporządzanie pism formalnych. 

Naszym Klientom oferujemy także całościowy pakiet zarządzania terminalem, obejmujący:

  • zapobieganie zanieczyszczeniom środowiska, planowanie awaryjne i reagowanie na wypadek wycieku;
  • opracowywanie procedur operacyjnych i dbanie o zgodność z regulacjami ustawowymi;
  • inne prace konserwacyjne, wspomagające funkcjonowanie obiektu;
  • systemy administracyjne do zarządzania zapasami i realizacji zamówień.

Dlaczego SGS?

SGS oferuje usługi w zakresie operacji terminalowych i w obrębie zakładu dla przemysłu naftowego i gazowego na całym świecie.

Mamy szerokie doświadczenie w obsłudze terminali i instalacji przeładunkowych na terenie Europy i Ameryki Północnej, a wśród naszych Klientów są najważniejsi gracze w branży. SGS kieruje również największym europejskim nabrzeżem przeładunkowym, odpowiadając za cumowanie, załadunek i rozładunek około 3500 jednostek rocznie.

Dowiedz się, jak SGS wspomaga zarządzanie terminalem w przemyśle naftowym i gazowym.

Szybki postęp technologiczny i konieczność kontroli kosztów spowodowały fundamentalne zmiany w zarządzaniu i działaniu terminali morskich na całym świecie.

Powiązane usługi

Inne usługi

Skontaktuj się z nami

  • SGS Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 146A,

, 02-305,

Warszawa,

Polska