Standardy i wymagania dużych sieci handlowych działających w Polsce
KIEDY
Od: 07 lut 2018
Do: 08 lut 2018
GDZIE
Warszawa, Polska
JĘZYK
Polski
CENA
950 PLN netto/ rabaty dla klientów z certyfikowanym systemem zarządzania przez SGS Polska
Zarejestruj się teraz
Skontaktuj się z nami aby przesłać zapytanie odnośnie tego szkolenia.
SZKOLENIE OFEROWANE LOKALNIE PRZEZ SGS POLSKA.
JEŻELI DO SZKOLENIA POZOSTAŁO MNIEJ NIŻ 2 TYGODNIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, ABY POTWIERDZIĆ CZY SZKOLENIE SIĘ ODBĘDZIE
CEL SZKOLENIA:
- Przygotowanie uczestników do auditu ze strony dużych sieci handlowych działających na rynku polskim
- Praktyczne przedstawienie wymagań tego typu klientów
- Wskazanie rodzajów niezgodności, jakie pojawiają się podczas auditów i miejsc, w których one występują
GRUPA DOCELOWA:
- Osoby, które będą auditowane i które chciałyby zapoznać się z wymaganiami dużych sieci handlowych.
- Osoby odpowiedzialne za współpracę z dużymi sieciami handlowymi w kwestiach jakościowych
PROGRAM SZKOLENIA:
-
Ogólna informacja nt. wymagań dużych sieci handlowych obecnych na rynku polskim:
- standardy zewnętrzne wykorzystywane przez sieci
- standardy własne sieci
- własne listy kontrolne
- przewidywane zmiany w wymaganiach klientów
- Organizacja auditów
- rodzaje zakładów objętych auditami
- audity zapowiedziane i niezapowiedziane
- Wprowadzenie do wymagań sieci handlowych
- obszary objęte auditem
- szczególne wymagania niektórych klientów
- Wymagania szczegółowe dla poszczególnych obszarów objętych auditem
- Zasady oceniania i komunikacja wyników auditów:
- sposób oceniania
- rodzaje niezgodności w tym niezgodności krytyczne i ich wpływ na ocenę oraz sposób postępowania w takiej sytuacji
- komunikacja niezgodności podczas auditów
- sposób komunikowania oceny z auditu
- sposób przedstawiania działań korygujących i ich weryfikacja
- częstotliwość auditów
- Możliwość reklamacji niezgodności i postępowania auditora
METODOLOGIA:
wykład, dyskusja