Skip to Menu Skip to Search Skontaktuj się z nami Poland Strony internetowe i języki Skip to Content

KIEDY

Od: 16 paź 2017

Do: 17 paź 2017

GDZIE

Warszawa, Polska

JĘZYK

Polski

CENA

950 PLN netto/ rabaty dla klientów certyfikowanych przez SGS Polska

Zarejestruj się teraz

Skontaktuj się z nami aby przesłać zapytanie odnośnie tego szkolenia.

Ponadto, aby zwiększyć swój udział w rynku, przedsiębiorstwo musi być w stanie dostarczać wysokiej jakości usługi i produkty w niezawodny i zrównoważony sposób. Firma SGS wie, że zarządzanie jakością jest procesem ciągłym, obejmującym wdrażanie, utrzymywanie i doskonalenie. Niezależnie od sektora czy branży, przedsiębiorstwo odniesie korzyść z posiadania systemu zarządzania jakością spełniającego międzynarodowe standardy.

Oferujemy usługi audytu, certyfikacji i szkolenia w zakresie systemów zarządzania jakością, takich jak ISO 9001 oraz ukierunkowane szkolenie w zakresie stosowania technik lean do usprawniania działalności oraz optymalizacji przepływu produktów i usług przez całe strumienie wartości.

Posiadamy największą na świecie sieć wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych audytorów oraz instruktorów. Możemy zapewnić Twojemu przedsiębiorstwu jasną ocenę systemów zarządzania jakością, umożliwiając przedsiębiorstwu i jego pracownikom ustawiczne doskonalenie jakości i efektywności.

SZKOLENIE OFEROWANE LOKALNIE PRZEZ SGS POLSKA 

JEŻELI DO ROZPOCZĘCIA SZKOLENIA POZOSTAŁO MNIEJ NIŻ 2 TYGODNIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, ABY POTWIERDZIĆ CZY SZKOLENIE SIĘ ODBĘDZIE

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do samodzielnego pełnienia funkcji reprezentanta kierownictwa, które zapewni spełnienie wszystkich wymagań normy dla uzyskania certyfikatu i utrzymania działania systemu oraz przyczyni się do uzyskiwania korzyści z funkcjonowania systemu w postaci redukcji kosztów, doskonalenia procesów, ograniczaniu ryzyka biznesowego.

ADRESACI SZKOLENIA:

Szkolenie przeznaczone jest dla kandydatów na stanowisko reprezentanta kierownictwa oraz dla osób już zaangażowanych w budowę, wdrożenie i utrzymanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością lub pełniących tę funkcję.

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Kierunki przemian w systemowym oddziaływaniu na jakość
  • Współczesne podejście do zarządzania jakością
  • Interpretacja wymagań normy ISO 9001:2015
  • Normy pomocnicze, zawierające wytyczne: ISO 9004:2009, ISO 9000:2005; ISO 19011:2012, ISO 10014:2007
  • Zakres zadań, odpowiedzialności i uprawnień przedstawiciela kierownictwa
  • Harmonogram wdrożenia systemu (od opracowania dokumentacji do zgłoszenia do certyfikacji)
  • Podejście procesowe
  • Praktyczne metody włączenia wszystkich pracowników do identyfikacji zagrożeń i podejmowania działań zapobiegawczych dla ograniczenia ryzyka biznesowego w tym ponoszenia odpowiedzialności prawnej
  • Audit wewnętrzny - wymagania i wytyczne norm
  • Systemy zintegrowane
  • System zarządzania jakością a systemowe spełnienie wymagań prawnych w zakresie BHP i ochrony środowiska
  • Ćwiczenia
  • Test końcowy

METODOLOGIA:

Wykład, ćwiczenia, case study, dyskusja

Skontaktuj się z nami