Przedstawiciel kierownictwa ds. systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2015
KIEDY
Od: 16 paź 2017
Do: 17 paź 2017
GDZIE
Warszawa, Polska
JĘZYK
Polski
CENA
950 PLN netto/ rabaty dla klientów certyfikowanych przez SGS Polska
Zarejestruj się teraz
Skontaktuj się z nami aby przesłać zapytanie odnośnie tego szkolenia.
Ponadto, aby zwiększyć swój udział w rynku, przedsiębiorstwo musi być w stanie dostarczać wysokiej jakości usługi i produkty w niezawodny i zrównoważony sposób. Firma SGS wie, że zarządzanie jakością jest procesem ciągłym, obejmującym wdrażanie, utrzymywanie i doskonalenie. Niezależnie od sektora czy branży, przedsiębiorstwo odniesie korzyść z posiadania systemu zarządzania jakością spełniającego międzynarodowe standardy.
Oferujemy usługi audytu, certyfikacji i szkolenia w zakresie systemów zarządzania jakością, takich jak ISO 9001 oraz ukierunkowane szkolenie w zakresie stosowania technik lean do usprawniania działalności oraz optymalizacji przepływu produktów i usług przez całe strumienie wartości.
Posiadamy największą na świecie sieć wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych audytorów oraz instruktorów. Możemy zapewnić Twojemu przedsiębiorstwu jasną ocenę systemów zarządzania jakością, umożliwiając przedsiębiorstwu i jego pracownikom ustawiczne doskonalenie jakości i efektywności.
SZKOLENIE OFEROWANE LOKALNIE PRZEZ SGS POLSKA
JEŻELI DO ROZPOCZĘCIA SZKOLENIA POZOSTAŁO MNIEJ NIŻ 2 TYGODNIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, ABY POTWIERDZIĆ CZY SZKOLENIE SIĘ ODBĘDZIE
CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do samodzielnego pełnienia funkcji reprezentanta kierownictwa, które zapewni spełnienie wszystkich wymagań normy dla uzyskania certyfikatu i utrzymania działania systemu oraz przyczyni się do uzyskiwania korzyści z funkcjonowania systemu w postaci redukcji kosztów, doskonalenia procesów, ograniczaniu ryzyka biznesowego.
ADRESACI SZKOLENIA:
Szkolenie przeznaczone jest dla kandydatów na stanowisko reprezentanta kierownictwa oraz dla osób już zaangażowanych w budowę, wdrożenie i utrzymanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością lub pełniących tę funkcję.
PROGRAM SZKOLENIA:
-
Kierunki przemian w systemowym oddziaływaniu na jakość
-
Współczesne podejście do zarządzania jakością
-
Interpretacja wymagań normy ISO 9001:2015
-
Normy pomocnicze, zawierające wytyczne: ISO 9004:2009, ISO 9000:2005; ISO 19011:2012, ISO 10014:2007
-
Zakres zadań, odpowiedzialności i uprawnień przedstawiciela kierownictwa
-
Harmonogram wdrożenia systemu (od opracowania dokumentacji do zgłoszenia do certyfikacji)
-
Podejście procesowe
-
Praktyczne metody włączenia wszystkich pracowników do identyfikacji zagrożeń i podejmowania działań zapobiegawczych dla ograniczenia ryzyka biznesowego w tym ponoszenia odpowiedzialności prawnej
-
Audit wewnętrzny - wymagania i wytyczne norm
-
Systemy zintegrowane
-
System zarządzania jakością a systemowe spełnienie wymagań prawnych w zakresie BHP i ochrony środowiska
-
Ćwiczenia
-
Test końcowy
METODOLOGIA:
Wykład, ćwiczenia, case study, dyskusja